הרמת ריסים

הרמת ריסים טבעית אצל קלודין דוד - קוסמטיקאית ברעננה

מה זה הרמת ריסים?

הרמת ריסים היא שיטה טבעית לחלוטין בה מדגישים, מאריכים ומרימים את הריסים הטבעיים שלכן בלי שימוש בריסים מלאכותיים. המטרה העיקרית של הטיפול היא  ולהקנות לעין את המראה החתולי המעוקל. הטיפול אורך פחות משעה, ובסיומו תוכלי ליהנות מריסים מורמים ומודגשים ללא צורך בשימוש במסקרה, לתקופה של בין 8 ל-12 שבועות.​

מה עושים בטיפול הרמת ריסים

טיפול הרמת ריסים הוא מסוג הטיפולים שכל אחת חייבת לחוות. הוא אורך בין 45 דקות לשעה וחצי ויוצר תוצאות שמחזיקות שבועות וחודשים. הטיפול נעשה בשלושה שלבים שבהם מתבצעים קיבוע, סלסול והרמה של הריסים הטבעיים באמצעות חומרים וטכניקה מיוחדת. 
חשוב לדעת להתאים את סוג החומר לעור ולשיער הריסים של המטופלת.

בשלב הראשון הקומסטיקאית תשתמש בפד סיליקון על מנת להפריד את העפעף העליון והתחתון ויוצרת הפרדה בין ריס לריס.  לאחר מכן מורחים חומר ייעודי והריסים מוברשות ומורמות כלפי מעלה. התחושה היא שהריסים מתוחים ומקובעים ויש שרגישו קצת חוסר נעימות. בשלב זה אני מורחת על הריסים מעט חומר נוסף שתפקידו לקבע את הריס במקומו החדש. את הריסים מכניסים לתוך תבנית שמקנה להם צורה יפה ומעוקלת. 

בשלב השני אחרי שהריסים "תפסו צורה" אני מורחת חומר דומה למרכך היוצר אפקט ריכוך נעים. החומר מרגיע את הריסים שעברו קיבוע והרמה ומחזיר אותם לרכות הטבעית שלהם.

בשלב השלישי  הטיפול, שאמנם למטופלת מרגיש נעים ועדין מאוד בפועל מעביר את הריסים תראומה קלה ולכן אני משתמשת בג'ל קרטין לצורך הזנת הריסים בויטמינים ועל פי בקשתכם, צובעת את הריסים באמצעות מסקרה טבעית. 

זו הדרך שלי לבצע את טיפול הרמת ריסים שכן הוא משיג ללקוחתי תוצאות טובות שמחזיקות לאוך זמן. בסוג המוצרים וההעדפה האישית של הקוסמטיקאית משנה את התמונה ולכן אל תופתעו להגיע לקוסמטיקאית להרמת ריסים ולגלות שהתהליך קצר או ארוך בצורה משמעותית. לדוגמא, קוסמטיקאית יכולה לבחור במוצרים המסוגלים לבצע מספר פעולות במקביל ובכך לקצר את הטיפול או לחלופין לפרוס כל שלב בטיפול לתתי שלבים נוספים על מנת לטפל בצורה יותר ממוקדת . דבר שיכול להשפיע גם על משך זמן הטיפול וגם על התוצאה הסופית

צפו בסרטון מאת LashBase על טיפול הרמת ריסים:

כמה עולה לעשות הרמת ריסים?

עלות הרמת ריסים נעה בטווח שבין 200-450 ש״ח. המחיר תלוי ומשתנה בעקבות הרבה גורמים. לצורך העניין, טיפולים אצל קוסמטיקאית בתל אביב כנראה יעלו יותר מטיפולים ביבנה נטו בגלל השכירות.

בנוסף, המחיר משתנה בין קוסמטיקאית לקוסמטיקאית. שכן חלק משתמשות ביותר חומרים או בטכניקות שונות שלוקחות יותר זמן ולכן עלות הטיפול עולה. כך או כך, רצוי שהקוסמטיקאית המטפלת תבחן כל מקרה לגופו ותתמחר בהתאם לצרכי הלקוחה.

כמה זמן מחזיקה הרמת ריסים?

כאמור, ניתן להרגיש את התוצאות לאורך בין 8 ל 12 שבועות לאחר הטיפול. זה שלושה חודשים שאת יכולה לא לשים מסקרה. רווחי לא?

בדיוק כמו שכשעושים לק, אם הטכנאית יודעת מה היא עושה לק ג'ל טוב יכול להחזיק לנצח, אבל הציפורן החדשה לא תגדל עם לק עליה. אותו העיקרון עובד עם טיפול הרמת ריסים, הריסים החדשים יגדלו בצורה הטבעית שלהם ונצטרך לחדש על מנת לשמור על אותה הנראות.

איך מתחזקים הרמת ריסים וגורמים לתוצאות להישאר יותר זמן?

הזמן שמיד אחרי טיפול הרמת ריסים הוא קריטי. מיד אחרי הטיפול חשוב להמנע מלהרטיב את הריסים במשך 48 שעות לפחות. ולהתשדל גם להימנע משמש ישירה, חום ולהזיע – אז תחכו עם הסאונה. 

בנוסף, אם אתן ממשיכות בשגרת הטיפול הכללית שלכן, שימו לב שאתן לא מאפשרות לתכשירים אחרים ( כולל סבון ) להגיע לאיזור הריסים, שכן חומרים מסויימים עלולים לפגוע בתוצאות הטיפול כמו חומרים על בסיס שמן.
מי שרוצה לתת לעצמה טיפה אקסטרה, מוזמנת להשתמש במסקרה טיפולית על בסיס שמן קיק.

טיפול הרמת ריסים הוא טיפול קבוע. שכן, לא ניתן "לבטל" את תוצאות הטיפול ולהחזיר את הריסים למצבם הקודם. הריסים חוזרים למצב הטבעי שלהם כאשר הם גדלים מחדש. לכן, ככל שתימנעו מלגעת בריסים ולגרום להם להפוך לחלשים ולנשור באמצעות תכשירים וחיכוך – תאריכו את תוצאות הטיפול.

האם טיפול הרמת ריסים מסוכן?

טיפול הרמת ריסים אינו טיפול מסוכן מטבעו, שכן הסיכוי לזיהום מאוד נמוך ואין שימוש בחום או במכשור כזה או אחר. הסכנה המרכזית היא תגובה אלרגית לאחד החומרים שאני משתמשת בהם במהלך הטיפול. אני מאמינה שאף אחת לא מכירה את עצמך יותר טוב ולכן כל המטופלות שלי עוברת תשאול רפואי ואני מוודא שהחומר שאני משתמשת בו לא ייגרום לאלרגיה. 

כל עוד מקפידים לבצע את הטיפול אצל קוסמטיקאית מוסמכת ובסביבה סטרילית ונקייה, אין סיבה שיתפתחו זיהומים ודלקות, שעלולות לפגוע במבנה הריסים וחוזקם. לכן חשוב להקפיד על סטריליות, נקיון ושימוש בחומרים עדינים וטבעיים בצורה מקצועית ונכונה.

תקדישו הרבה זמן לקריאת ביקורות ובחינה של הקוסמטיקאית אצלה אתן מתכננות לעבור הרמת ריסים. וודאו כי אתן לא אלרגיות לחומרים בהם היא משתמשת ואל תחששו לבטל אם הקליניקה או סביבת הטיפול לא מצוחצחת. בריאות לפני הכל.

למי מתאים לבצע טיפול להרמת ריסים?

הטיפול מתאים כמעט לכל אחת, עיקר המניעה לביצוע טיפול ריסים מגיע משיקולים בריאותיים. לצורך העניין, לקוחה שסובלת מהרפס פעיל בשפתיים לא תעבור טיפול מחשש לריאקציה בין החומרים לטיפול לווירוס המצוי ברקמות. חשבתן שהרפס בשפתיים זה כואב? תנסו הרפס בעין. 

בנות אשר סובלות מדלקת או גירוי בעין, מומלץ שיבריאו ולא יעברו את הטיפול במצבן, נשים הריוניות ובעלות מערכות חיסוניות רגישה כדאי שישקלו בכובד ראש את הטיפול ויוודא שהחומרים המשמים לטיפול אינם מסכנים את בריאותן וכלל – אם החומרים לא טבעיים אל תעשו את הטיפול.

כל עוד מקפידים לבצע את הטיפול אצל אשת מקצוע מוסמכת ובסביבה סטרילית ונקייה, אין סיבה שיתפתחו זיהומים ודלקות, שעלולות לפגוע במבנה הריסים וחוזקם. לכן חשוב להקפיד על סטריליות, נקיון ושימוש בחומרים עדינים וטבעיים בצורה מקצועית ונכונה.

ובכלל, וודאו כי אינכן רגישות לחומרים שישמשו בטיפול, אם אתן לא בטוחות התייעצו עם הקוסמטיקאית ונסו את החומר על פיסת עור קטנה בגב כף היד וחכו לראות אם יש תגובה אלרגית. כמובן שבמקרה קיצוני של תגובה חריפה יש לפנות לקבל טיפול רפואי בהקדם האפשרי. במידת הצורך ניתן להשתמש בחומר אחר או לוותר על שלב הצביעה אם את רגישה לצבע, למשל.

האם טיפול הרמת ריסים יכול לפגוע במבנה הטבעי של הריס?

כל עוד הסביבה נקייה ואתן עובדות עם קוסמטיקאית מוסמכת ובעלת נסיון שמשתמשת בטכניקות נכונות וחומרים טבעיים ועדינים טיפול הרמת ריסים יכול לחזק ואף לשקם ריסים פגועים. באמצעות הקרטין שמצוי בחומר הפעיל והתמיכה שבסיס הריס מקבל מהקיבוע, שורש הריס לנוח ולהתאושש. 


איך הריסים מרגישים ונראים אחרי טיפול הרמת ריסים?

הטיפול עושה פלאים למראה האסטתי של הפנים. הוא פותח את העין, הריסים חושניים, עבים וארוכים ברמה שממש לא צריך מסקרה. המראה היפה שנוצר בעקבות הטיפול מחזיק בין 8 ל 12 שבועות אם שומרים עליו נכון. אני ממליצה עליו בחום לרוב המטופלות שלי שמשתמשות במסקרה באופן קבוע.

שירותים נוספים שיכולים לעניין אותך

טיפולי אנטי אייג'ינג ברעננה

תחום הצערת עור הפנים והצוואר הוא תחום גדול מורכב ומרתק מאוד. עור פנים מטופח ובריא מצביע על בריאות כללית טובה של האדם. בעור פנינו צריך

מזותרפיה ברעננה

המונח מזותרפיה משמש לתיאור שיטות טיפול בשכבה האמצעית (=מזו) של העור‚ השיטה הטיפולית קרוייה גם ״מיקרו-נידלינג״ . שימוש במכשיר המצויד במחטים קטנות, המאפשר יצירה של

הסרת שיער בלייזר - קלודין דוד קוסמטקאית ברעננה

הסרת שיער בלייזר ברעננה

הסרת שיער בלייזר אצל קוסמטיקאית ברעננה – קלודין דוד הסרת שיער בלייזר מורכבת מסדרת טיפולים שאקבע בתיאום מלא איתכן, תוך התחשבות במצבכן הבריאותי, סוג השיער

איפור קבוע - קלודין דוד קוסמטיקאית ברעננה

איפור קבוע ברעננה

איפור קבוע מתבסס על טכניקה במסגרתה מוחדרים פיגמנטים מינרליים לעור הפנים באמצעות מחט. הטיפול מאפשר להדגיש את העיניים או השפתיים בעדינות, ולהעניק להם מעט צבע

טיפולי אפילציה ברעננה - קוסמטיקאית ברעננה

טיפולי אפילציה ברעננה

אפילציה – הטיפול החדשני להסרת שיער בשונה מטיפול בלייזר, שעווה, מריטות או הסרת שיער באמצעות קרמים. אפילציה נותנת את הפתרון האולטימטבי  בתחם הסרת השיער. הטיפול

עיצוב סידוק ושיקום גבות

עיצוב גבות ברעננה

הגבות – אחד מהחלקים המשמעותיים ביותר בפנים, מצריכות טיפול עדין, מיומן ומקצועי בהתאמה אישית. הגישה הקוסמטית ההוליסטית אותה אני מיישמת בקליניקות שלי, מתחברת באופן מושלם